Bilder

Inte bloggat på ett tag men nu kommer lite bilder på vad jag gjort ;)

Bild från Bluesen :)

Varit i Kalmar och shoppat
 

Jag och Yasmin

Spelade in en reklamfilm i skolan ;)

massa stek i Habbestorp :)

Jag och Alva på BB <3


Jag och Elin precis efter gympan!

fick den största firren på friluftsdagen :)

Bilder från släktträffen i Danmark:

I Danmark :)

låtsaspappa och jag :)

kusse och syster :)

mamma och morfar :)

Har varit ute med Roger idag och hjälpt han med höt och nu har hanna, Henke och lilla Alva kommit med Godis och chips så vi ska se en film och mysa men först blire grillat :)

puss / s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!