Ett tag sen sist

Och det är bara för att några av mina bilder som jag har tagit har åkt bort :( det är ju tråkigt att blogga utan bilder!
Men några är kvar, så därför kommer den senaste tiden ( som jag egentligen skulle skrivit om) i bilder + lite bildtext! hihi typiskt mig.

Jag, mamma och alma fixade en mysig picknick på bryggan vid vår strand. Jättefin solnedgång och massa gott ;)


lukas fyllde 11år och vi firade honom med kalas och paket!


Har hunnit gosa med kissen med! klart ;)


veckans mellanmål:


Fixade almas naglar i min egna lilla nagelvårdssalong ;)


skolan har jag också hunnit med!


lerkrig=smutsig och sur pojkvänn! hihi, men kul va de.


Idag var alla som går i 2:an på gymnasiet på Norregöl och hade friluftsdag! kul faktiskt :)


Och efter skolan idag så fikade farmor och jag på nynässerveringen! men hon kan aldrig vara still som ni ser ;)


och imorgon är det tydligen klassfest på oknö :) vi ska nog grilla och busa lite. hoppas på en mysig kväll iaf :)

Puss/ E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!