härligt med en ledig dag innan skolavslutningen!

Plus att solen är framme! wiihoo :D

Idag ska jag faktiskt ändå åka till skolan. Det är nämligen så att jag ska fixa lite roligheter till min morbrors 50-års kalas! jag , min syster och mina kusiner ska servera då, så det ska bli jättekul! efter de blir det mer fix, fast med johanna, vi ska köpa lite saker till en rolig lek som jag kommer att berätta mer om sen! liten ledtråd: Snabbsglas, tallrikar, påse och sockerbitar. det kan ju inte mer än att spåra ur iallafall :D

Senare bloggar jag om den mysiga klassfesen vi hade igår på oknö! Och såklart då med massa bilder :)



/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!