NE de va inte alls så himla länge sen ;)

Jag har varit hos min pojkvän ett tag nu, åkte dit i söndags kväll då vi firade vår 2 års dag med god mat och paket ;) av honom fick jag: Hårspännen ( typiskt mig att slarva bort alla och lägga dom överallt), schampoo och balsam, hårspray och jättefina öronhängen! Och så bjöd han på middagen med :) vilken sötnos jag har! <3

De senaste dagarna har vi bara chillat och tagit det lugnt i solen! Idag har jag till och med badat för första gången i år. (Henke puttade mig så jag hade inget val). Men det var faktiskt varm, Badkruka som jag är tyckte jag faktiskt det. Vi hade med lite fika och myste på en klippa i solen :) Han är bäst faktiskt!

Jag har precis ballat lite på min mobil påtal om annat. Det står att minneskortet saknas när jag inte ens rört de ur fläcken!? åh blir så arg på den! ;) Henke och jag tog jätte fina bilder i solnedgången i söndags, och jag vill verkligen inte att dom försvinner! fasiken! hoppas iaf på det bästa och att mobilen fattar att kortet fortfarande sitter på sin plats. Nu ska jag kolla på "klockan åtta hos stjärnorna".




Pussss /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!