klippklipp

Asså jag är så sjukt trött! skulle kunna somna vart som hälst! vet inte varför, det är alltid så typ vid fem tiden efter skolan! inte bra.. :)

Men jaja. iförrgår var jag och klippte mig. Hon som klippte tyckte att jag hade jätte långt hår. men jag ska spara till super långt till skolavslutningen :D hihi
Så de tog typ en och en halv timme att klippa och platta. men så långt är de inte.. hon var kanske inte den snabbaste. Och resultatet blev inte så mycket förändrat heller. syns nästan inte något alls. Men ändå blev de trehundrafemtio kronor! fytusan säger jag bara.



Pusss/ E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!