Bilder från sommsaren 2010!

Sommarbilder får man aldrig nog av!
Här är summeringen i stort i bilder av min förra sommar :D

Bluesen tillbringades med Yasmin och Sabin + vattenpipan! ;)


Sjöng på skolavslutningen


Morfar fyllde år så vi åt på en jättefin herrgård!


Serverade på Johan och Charlottes bröllop


Klämmde mig i bildörren när mamma, pappa och jag va i Kalmar :(


självklart så var jag massor med min älskling!


Massor med roliga fester med kompisarna!


Ingen sommar utan kossorna och hästarna på öland!


Alma och jag uppe på långe Jan!


Johanna och jag busade lite


sjöng och uppträdde massa!


Massa god mat!


Red Von Dame :)


sommarjobb på firman med Johanni


Öland!


och öland med Becka :)


Härliga soliga dagar nere på stranden med dom bästa!


Åkte och firade mamma i Göteborg! och på vägen hem åkte vi till skara sommarland :)


Min lilla moppe!


Och till sist så hade johanna och jag en fest innan skolan började igen


En mycket lyckad sommar :) hoppas att sommaren som kommer blir ännu bättre :D

Puss/ E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!