sitter i skolan just nu

Skit fint väder ute, känns som att det är sommar nu ju! tur att jag har mopeden till skolan idag också :)
 
Min helg har varit en av dom bästa på länge! Henke kom och vi åkte  hem och åt och hade myskväll framför talang + jordgubbar och glass. dagen efter åkte vi in till kalmar och henke köpte ett par snygga jeans :) sedan åkte henkes mamma pappa och jag till kalmars slottspark och där va de bal för ingelstorpskolan. Så vi träffade henkes bror och flickvän där! efteråt åkte vi och handlade på citygross och det blev massa godis bla. sen åkte vi hem och grillade :D gutt! På söndagsmorgonen åkte henke tidigt till hans skola för att det var öppet hus. jag sov kvar till 10 och åkte med hans mamma in och vi gick och kollade lite där. trevligt :) Efter ett tag kom henke och de sjkutsade hem mig. saknade honom direkt när dom hade åkt :/  
På kvällen kom sabina och vi hade bb kväll :D
Plus att vädret var på topp hela helgen!

Nu slutar jag så ska hem och ta tag i pluggandet! ett måste tyvärr.. men snart är de iaf lov! :D



Puss, Elin




Kommentarer
Postat av: Henke

Tack för en underbar helg min sötnos! :) <33

2011-05-10 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!