blää

Har så jäkla ont i huvudet! har druckit massa vatten men de hjälper inte :( åh!

Jaja =) Har ju som sagt varit i stallet med henke idag. och de gick ganska bra...elr ja sådär bra. hästen va duktig iaf :) att rida fort i snön är så himla go känsla :D love it!
Efteråt åkte vi hem till mig och åt lax. Sen skulle henke hem, typ vid nio :) Efter att ha sagt hejdå med massa pussar, kollade jag och familjen på wallander. lite läskigt faktisk (a) aja

Sölvi jag rider nu:



Just nu väntar jag på mamma för jag ska också ducha hade jag tänkt.
Nu va hon klar..måste pysa! godnatt :)

Puss/ elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!