Packar förfullt

Har packat massa hela dagen och ska fortsätta nu. Får ju inte ta med mig för mycket kläder, för jag ska köpa där och de måste ju få plats ;)

Igår var Nathalie här och vi hademyskväll och gjorde räkmackor och hon sov över :)

Vi åker vid 12 ikväll eftersom planet går från Malmö klockan 07:00 och vi ska vara där 2 timmar innan.

Kanske lägger in ett inlägg innan jag åker om jag hinner. Ska fixa allt idag och jag har ingen MP3 så jag kan lyssna på musik på flyget :(.. måste få tag på det aja nu måte jag fortsätta packa :) 


Månsan vill följa med :)

PUSSS / Sabina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!