skolan nu dåe

Hallå! sitter i skolan just nu. Gör inte så mycket om jag ska vara helt ärlig. Vi har historia och sedan ska vi lyssna på en föreläsning i gradengsalen klockan tre. Utnyttjade våran såkallade bensträckare på 5 min nyss, köpte en mjölkchoklad så att jag har något att se fram imot sen ;)
Idag på morgonen hade vi idrott så då gick jag till gymmet en sväng och körde ett hårdpass! känns skönt efteråt och jag behöver lite benmuskler nu inför fjällen vecka 10! wiihoo

Ne nu ska jag förtsätta leta efter en super bra låt jag och sabina hörde på kisa igår. åh det är så jobbigt att veta en bra låt men inte hitta den på datorn! Men ska göra ett försök till nu :)





PUSSS/ Elin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!