söndagsmys

Sådär! Nu ska jag inte trycka bort dehär inlägget också ;)

Helgen som vatit har vat fullspäckad. Jag har spenderat den med min uderbara pojkvän. Vi inledde helgen med Eriks 18 års fest på fredagskvällen (kommer bilder från den snart). det var riktigt roligt. sedan sov vi hemma hos Henke och nästa dag blev det 20 års kalas hos hans kusin med tjocka släckten ;) söndagen blev en myssöndag för att vi firade nämligen alla hjärtans dag! det blev mys framför en film och sedan kvällsfika framför solsidan. Efter de så fick jag en alla hjärtans dag överraskning. jag fick ett jätte fint kort, tre blingbling öronhängen och ett tyghjärta :D så himla gulligt. <3
Sedan åkte jag hem och där väntde massa gott! fick några rosor, choklad, öronhängen och ett vaniljhjärta av familjen!










Verkar som att helgen som kommer inte heller blir så lugn. Men de får vi se!

PUSSS / Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!