Äntligen!

Nu är vi äntligen i sälen!
åkte klockan två från henke och kom fram vid typ 10. va ganska svårt att sova i bilen men några timmar sov jag allt :) och tur de för jag är helt utslagen efter en dag i backen och testa pjäxor, packa upp och allt :) just nu sitter jag i stugan och snart ska vi äta lax!
Som sagt så har vi hunnit med att åka en hel del skidor. och det är jätte fint här! vi har haft kanonväder hela dagen med massa sol :D ska kanske ut och åka ikväll med om vi orkar (A)

Bilder från dag 1:






Nu ska jag väcka henke för han har somnat i soffan ;)  PUSSS / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!