HejjHejj

idag har jag varit hos doktorn och tagit blodprover! Jag är faktiskt inte så nojjig med sprutor som jag trodde (som min kära mamma är) hihi. Så det gick bra :) sen blev de skolan vid elva och efter de åkte vi hem.
Jag har precis slagit in MASSA packet och då menar jag verkligen massvis! Jonna fyller 18 på lördag så ska fira henne imon efter skolan!
Just nu äter jag en kvällsmacka och kollar på Sveriges värsta bilförare :) så kul det är!

Juste! Sabina är påväg hem! saknat henne som fasiken!



Pusss/ Elin



Kommentarer
Postat av: jonna

haha elin du är knas!

jag älskar dig, min fina vän! <3333

2011-03-03 @ 22:54:02
Postat av: Elin

Och du kommer bli bortskämmd imon din skit! ;) älskar dig med gumman! <3333

2011-03-04 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!