Lite bilder från igår

Hej! Vi har precis ätit frukost och snart ska vi åka till hundfjället!
Mår inte så bra, har nog feber :( men ska försöka göra de bästa av de och föjla med ändå.
Det är ungefär 1 mil till hundfjället ifran vår stuga. där ska jag åka väggen!
haha, Ne de ska jag faktiskt inte. men Henke ska de ;) efter att vi har åkt lite i backarna där ska vi grilla korv med dem andra två familjerna :) så de blir säkert mysigt!
När jag kommer hem så tänkte jag visa lite bilder på stugan.
Skrev ju inte så mycket igår. Men jag, johanna och sofia spelade spel inne i värmen medans alla andra va ute i backarna. sen åkte vi tre ut och till afterskin. de va faktiskt kul där. Live band, bar och massa folk som skålade och sjöng. sen åkte vi hem till stugan och där spelade ci spel och fikade.



/ Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!