mys med zimba

Ligger och myser med Zimba i soffan just nu :)

Är så jävla trött på skolan.. har massa läxor att göra men orkar verkligen inte plugga :(

Imon ska vi iaf på Handelns dag i Kalmar och på torsdag har vi bara en lektion sen är det bara fredagen kvar :)

Har suttit och spelat ett spel på facebook som jag blivit beroende av i flera dagar nu och stör mej på att jag inte kan slå mitt rekord haha
flying dog heter det, asstörande :)

Har lite bilder från helgen när jag var med hanna henke och robin på Öland men hittar inte sladden :(


Gammal bild på mig och bimbis<3


Hoppas ni har det bra i sälen och Elin jag tycker verkligen att du ska åka väggen ! :D

PUSS/ sabina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!